Jak poznáte specialistu na SEO v Kladně

Kdo podniká na internetu, potřebuje internetový marketing. Jeho nedílnou součástí je optimalizace prodejních stránek pro vyhledávače. Bez SEO v Kladně i jinde v Čechách vás totiž ve virtuální síti lidé neobjeví a nakoupí u konkurence. Optimalizace webu není práce pro klasické firemní marketéry. Je to specializovaný multifunkční obor, který většina společností poptává externě. Máme pro vás čtyřlístek zásad kvalitního SEO nejen pro Kladno, abyste nesedli na lep on-line zlodějům.

 

Nekupujte balíčky SEO pro Kladno

Kvalitní optimalizace webu pro hledací roboty vždy vyžaduje individuální řešení šité na míru. Pokud vám nějaký expert nabídne, že vás pomocí SEO dostane za konkrétní cenu do konkrétní pozice na Googlu a Seznamu, možná vám to ušetří vyhodnocení investic do SEO. Jde ale jen o vějičku – rovnou se poohlédněte jinde. SEO v Kladně ani v jiných městech totiž nejde vyrobit ze šablony. Seriózní odborník nejprve podrobí váš prodejní web SEO analýze, která odhalí slabá místa a napoví zlepšení. Každá on-line prezentace totiž vykazuje specifické přednosti a stejně tak má každé tržní odvětví svou Achillovu patu. Proto je nesmysl přistoupit na standardizovaný balíček SEO služeb.

 

Děda SEO Vševěda pošlete pryč

Při poptávce SEO nejen v Kladně a okolí vám neposlouží otázka, za kolik vám expert optimalizuje web. Hned si vysvětlíme proč. Aby specialista mohl stanovit cenu, musí nejprve prozkoumat vaše stránky, zboží a stejnou nabídku u konkurence. Také si potřebuje ujasnit potřeby vašich cílových zákazníků a je naivní předpokládat, že vašemu podnikání rozumí víc než vy. Pokud tedy narazíte na děda SEO Vševěda, který se na nic neptá a rovnou zná rozpočet SEO pro Kladno nebo jiné městí v republice, utíkejte. Buď jste narazili na amatéra nebo na podvodníka. Představte si, že by vám nějaký cizí zubař po telefonu rovnou oznámil, na kolik vás vyjde rekonstrukce řezáků, aniž by znal stav vašeho chrupu. Neptejte se tedy na cenu optimalizace, ale na cenu SEO analýzy, která vás tak jako tak nemine.

 

Než si objednáte SEO v Kladně, chtějte reference

Aby váš prodejní web například díky lokálnímu SEO pro Kladno a okolí skutečně vydělával, potřebujete na jeho optimalizaci nasadit ostříleného experta. Při výběrovém řízení požadujte od SEO kandidátů výsledky předchozích zakázek a zkoumejte jejich recenze – Topranker vám například jednu takovou přináší. Prostudujte si, jak postupovali a ověřte si to na webových stránkách zmiňovaných klientů. Neváhejte jim zavolat, ať máte jistotu, že nevyhodíte peníze oknem. Zpackané SEO totiž robot trestá a špatně optimalizovaný e-shop vám klidně zabanuje.

 

Pozor na salonní trik SEO kouzelníků

Většina internetových podnikatelů už pochopila, že nejlepší vizitku profesionální SEO agentury představují případové studie. Jenže i ty se dají zfalšovat. Abyste nenaletěli, soustřeďte se na průměrné měsíční vyhledávání klíčového slova a zajímejte se též, jak vystihuje podstatu klientova produktu. Rovněž prozkoumejte, odkud SEO nové návštěvníky na referenční web přivádí a důležitá je i perioda, během níž změnu návštěvnosti sledujete. Ani snímek obrazovky s výsledkem vyhledávání při tom neberte jako neprůstřelný důkaz, pokud z něj nezjistíte konkrétní klíčové slovo, které mělo údajnou optimalizaci způsobit. Podvodníci totiž do vyhledávače napíšou název značky nebo přímo web svého předchozího klienta a ten jim pochopitelně vyjede na prvním místě. Jen to není výsledek SEO.

 

Než se pustíte do optimalizace vašeho prodejního webu, neváhejte poptat SEO služby u více firem. Mohou být z různých koutů republiky, na internetové práce nemá vzdálenost vliv. Alespoň si srovnáte jejich nabídky a podle čtyřlístku zásad kvalitního SEO nejen pro Kladno si vyberete profesionály. Vedle rozhodně nesáhnete volbou společnosti Topranker. Zkušenosti s jejich prací má i jeden přední realitní portál, přečtěte si o celé věci více!

 Pokud vás napadly nějaké otázky, nebojte se nás zeptat v komentářích.

Jiřina Marešová
Share

Author

Jiřina Marešová

Fitness se věnuji intenzivně a v podstatě každý den. Nebylo tomu tak ale vždycky. Deset let zpátky jsem vážila o čtyřicet kilo víc a vyhýbala se zrcadlům, než jsem si řekla dost. Svůj příběh hubnutí den za dnem jsem tehdy mapovala ve svém osobním blogu a radost z psaní mi od té doby už zůstala.